På din födelsedag mamma...

Publicerat: 2012-08-17 / 22:55:25 | Kategori: Personligt

...Jag är skyldig allt till dig, mamma!

Det är din födelsedag, mamma.
Så jag kommer att ta upp en jubel.
Utan dig, min speciella, kärleksfulla mamma,
Jag skulle inte vara här.

Ja, jag är skyldig allt till dig, mamma.
Från den tidpunkt då jag var liten,
Du uppmuntrade mig i allt,
Och försökte att inte låta mig falla.

Under hela mitt liv din omsorg,
Ljusnade varje minut.
Du älskade mig och berikat mitt liv,
Och jag är så glad att ha dig i det!

Av Karl Fuchs

 

Mamma Marlene och min moster Schirley med Sofia

 

Moster Rosario Del Carmen

 

Den jätte goda tårtan vi åt.

 

Mamma och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!