Oscar & Clothilde - A story to tell

Publicerat: 2012-08-01 / 22:07:21 | Kategori: Inspiration

Nu har jag blivit inspirerad igen denna gång är det Oscar & Clothilde - A story to tell, titta gärna in den sajten det finns mycket fint och dessa ting var jag dela med mig av.

Här ser några fina koppar, min favorit är förtårs den blommiga högst upp. Anledningen att jag kollar på koppar är att jag faktiskt inte har några fin fina koppar te koppar. Min mamma säger att fin te service får man när man gifter sig.
Men herregud skulle jag då ha en anledning till att gifta mig då?
 
På denna collage är det då den turkosa urnan, jätte härlig färg och där i skulle jag samla alla mina hemligheter.
Den knottriga kannan är också fin men för genomskinlig för hemligheter.
 
Burkar är faktikst inte så dumt att ha, passar perfekt i kök eller som smyckeskrin. Den högst till vänster är då en pastejkupa men jag skulle nog användt den till ost istället. Perfekt till finbesöket.
 

 
 


Kommentarer
Annica W | 2012-08-04 / 00:14:41 | http://annica.blogg.se/

Mycket fint finns det......Vi kommer gärna på bröllop :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!