Love IPhone

Publicerat: 2012-08-04 / 23:52:02 | Kategori: Min vardag

Som ni säkert har sett så bloggar jag mycket från mobilen, det har jag kunnat göra ett tag nu men en grej jag blev irriterad på var att jag inte kunde lägga upp mina filmer på bloggen.

Jag brukar lägga upp genom youtube men tydligen har jag inte rätt filformat för att ladda upp filmerna, använder en Iphone. Det här med konvertera, sitta och pilla för att det ska bli rätt orkar jag inte med. Det ska gå fort och det ska vara lätt, tycker jag, och det är det ju med Iphone.

Dumt nog har jag struntat i appen videofyme, varför!? Jo för att jag inte orkar med alla olika sajter ska man göra en ny användare på, krånglig jag är. Nu har jag iaf videofume som app och den funkar väldigt bra, än så länge.

Nu hoppas jag kunna fortsätta fylla i kategorin Videoinlägg-Filips roliga liv. Som ni ser ligger det en film på vår lilleman när han åker lastbil, sötnosen.

 


Kommentarer
Annica W | 2012-08-05 / 09:39:30 | http://annica.blogg.se

Är videofyme som instagram men med video?

Svar: Hej, ja det är det väl. Man delar med sig av sina filmer till dom man vill. Det som är dåligt med videofyme är att du måste ha appen för att kunna se den i Iphone eller Ipad. Så har jag förstått det i.a.f.
Men det är en bra app =) tag hem den.

Kram
Carla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!