Lek på Färjenäsparken

Publicerat: 2012-08-04 / 10:45:58 | Kategori: Mitt familjeliv

Igår fick jag ett ryck. Jag var bara tvungen att strunta i allt, i min förkylning (Japp, jag är sjuk sen fyra dagar tillbaka), i den stora disken, i packningen, i regnandet då och då och att jag faktiskt påverkas av Rogers lathet så att även jag blir jätte trött. Vi har varit hemma ett par dagar bara slappat men jag är en sån som kan slappa i högst två dagar sen blir jag hopplöst utråkad och måste gå ut, hitta på något. Så här är det va, i den här familjen, om inte JAG hittar på något så görs det inget. Igår fick jag nog. Jag brusade upp av energi och fixade med skötväskan, klädde på båda barnen och sist fixade mig själv. Vi skulle till Färjenäsparken vid Eriksberg. Vi fick en underbar dag, inget regn en massa sol och självklart var vi på Eriksberg och tog låång promenad, älskar att vara nära vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!