Kattsjön utanför borlänge

Publicerat: 2012-08-10 / 13:09:03 | Kategori: Min vardag

Hej svejs, en liten kuriosa här, har ni sett kattsjön i Sverige uppifrån?
Knäppt va! Det var genom att söka på Borlänge som jag fick se en ganska så rolig grej. Det är så här att Rogers brors tjej Elin, ejjson.blogg.se ska flytta till Borlänge och jag ville se vart det låg så jag kollade upp det. Då såg jag kattsjön!
Alltså en sjö som liknar en katt, i mina ögon framdelen av en katt. Katten sträcker sig med framtassarna, baktassarna syns med, dock är rumpan på katten lite konstig. Jag tyckte de var så kul att jag var tvungen att blogga om det, egentligen helt värdelös fakta. Det finns säkert många liknelser på jorden som man inte vet om. Ta dig tid att titta på världen uppifrån så kommer du att se en massa märkliga figurer. Eller så spelar din hjärna dig ett spratt. Min kattsjö heter egentligen Siljan, bra namn på katten!


Kommentarer
Annica W | 2012-08-10 / 21:31:49 |

Om du skaffar en kattkompis till Smulan så vet du ju vad den ska heta :-) De namnen passar dessutom ihop

Svar: Ja ellerhur!! Kram
Carla

Elin | 2012-08-12 / 23:15:24 | http://ejjson.blogg.se

Haha, vad roligt! Det ser ju verkligen ut som en katt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!