En dikt till dig min lilleman - Filip

Publicerat: 2012-08-08 / 10:11:02 | Kategori: Texter och dikter

Krama mig ofta så jag blir glad och trygg

Låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg

Stå fast du som vuxen är, trots mina prövningar och test för även om jag klagar så är du alltid bäst.

Visa mig i handling vad respekt är för någonting

Lär mig se det vackra i världen runt omkring

Tala om att jag duger just precis som jag är

Och låt mig höra ofta att jag är dig väldigt kär

Låt ditt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor

Kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!

 

Författare okänd


Kommentarer
Annica W | 2012-08-08 / 14:28:20 |

Vad fint <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!