Början på en gammal vänskap.

Publicerat: 2012-08-20 / 21:49:52 | Kategori:

Har träffat min fina vän i kväll, vi bjöd på varma mackor. Tänk att det bara behövs någon timme och lite mat som varma mackor för att få det så trevligt.

Vi har pratat nonstop om allt mellan mamma tid och för lite övertid, vi har gläds över våra barns bus och vi har bestämt en åter träff för att det blev så lyckat ikväll.

Jag är så glad över att Lina återtog kontakt med mig.
Hon har en mycket fin familj och det verkar som om våra familjer funkade rätt bra ihop faktiskt, det är ju Lina varför skulle det inte gå ihop liksom!

Detta är början på en gammal vänskap och jag känner på mig att våran vänskap är där för att stanna.

Kram på er mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!