Äntligen äntligen visningskväll!!!

Publicerat: 2012-08-14 / 17:30:02 | Kategori: Personligt

Kom hem precis och gissa vad som dimpat ner i brevinkastet??? *trumvirvel* ta daa > ett brev från bostads bolaget och vad stod det? Jo, vi är välkomna på Visningskväll!!!!!!

Äntligen äntligen äntligen, som jag har längtat efter detta brev. Trodde att det inte skulle bli någon visning men så kom inbjudan.

Det ska bli så spännande att se lägenheten och jag hoppas att mina förväntningar inte spricker, jag får andas ut och lugna mig tills nästa onsdag då vi är där.

Nu är det bara tre veckor kvar till flytten! Jag har gått och väntat på detta ett helt år, lång väntan och många tankar har det varit men vi tror att det blir toppen.

Nu vill vi bara ut från denna ruckel, dessa jävla trappor, fönsterbrädor som håller på att smula sönder, väggar som faller sönder så fort man sätter upp en spik, ett hemskt golv som gnekar som fan, fasaden är långt ifrån hel och det är faktiskt sant.

Nu väntar oss en alldeles hel och NY lägenhet på första våning med ute plats.




Kommentarer
Annica W | 2012-08-14 / 22:39:58 |

Snart snart sitter du i din fina nya lya!! Så härligt, jag kommer dit så fort du ställt in soffan :-P Kul att få gå på visning innan flytten så ni hinner planera lite i huvudet först. Sofia har blivit en riktig liten knubbis nu du, hon är jättesöööt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!