Tufft i mamma tider.

Publicerat: 2012-04-26 / 11:56:12 | Kategori: Personligt

Ännu en dag och idag känns allting bättre. Igår var jag trött, stressad, ledsen och arg. Jag var arg på allt omkring mig, det har varit mycket på senaste, mycket mellan mig och Roger och med barnen. Det blev en stor förändring för mig, jag visste om det men jag var nog inte så beredd. Jag är dessutom en person som tänker mycket och stressar lätt. Jag inser nu att jag måste lära mig att hantera det och börja vänja mig med att jag är mamma ledig.

Att gråta kan vara skönt men ännu bättre att kunna prata, jag älskar dig Tia som ställer upp för mig. Du var hos mig igår länge och vi pratade, jag fick prata det var en lättnad för mig.

Synd att min lille Filip fick se mig så ledsen igår, jag är verkligen ledsen för det min lilla gubbe.
Som sagt igår rasade min värld men idag står jag på benen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!