Påskens påskpyssel

Publicerat: 2012-04-10 / 13:55:33 | Kategori: Inredning & Pyssel
När jag var liten fick jag alltid måla ägg när det var påsk, vi bodde i Norrköping och jag kommer ihåg att jag och några vänner gick alltid som påskkäringar i området. Ett år fick vi 150 kr var, jag var så glad över det, inte för att jag visste hur mycket 150 kr var men för att det var så kul att träffa en massa trevligt folk.
Det fins alltid en risk att låta barnen knacka dörr så håll utkik det gjorde min mamma.


Lilleman har målat två av dem på dagis, kommer att spara dem för alltid.




Den här bilden har Filip tagit, visst är han duktig på att tag kort.




Lyckad påsk pyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!