Händelserik vecka

Publicerat: 2012-04-28 / 23:17:14 | Kategori: Smått & gott min vardag

Min vecka har varit händelserik. Det började med att jag fick ett sammanbrott, japp mycket känslor och det var inga roliga känslor men jag kom över dom.

Efter det var det dags att börja ett vanligt mamma liv med mina små, vi gick till Flunsåsparken där det var party Långkalsong för alla små i området. Filips dagis skulle vara där så då passade jag på att tag med honom, det blev en mycket lyckad dag med dans och sång.

Jag fick även besök av min jätte fina vän Johanna, som vanligt skrattade vi gott åt nästan allt. Hon och jag har något underligt gemensamt, vi kan skratta åt precis allting det räcker med att vi tittar på varandra så börjar vi fnissa som små tjejer och sen kan vi bara inte sluta, härligt.

Samma kväll gick jag och Roger ut, vi var på Stearin på tredje långgatan och sen var vi vidare till Henriksberg vid Stigbergstorget (rekommenderar dessa ställen ;) det var nära och bra till mamma också där vi hade Sofia, hon var så duktig min flicka som sov hela tre timmar. Jag och Roger hade jätte trevligt, äntligen fick jag träffa några av hans arbetskollegor. Vilka roliga nissar måste jag säga.
Efter tre cider kände jag mig lite väl lycklig och Roger var så rolig så då var det bäst att dra sig hemåt mamma. Vi får helt enkelt göra om detta älskling, det var sunt för oss.

Så e det, nu sitter jag hemma ensam, Fille sover och Sofia snuttar. Roger är på fest, att få lite egen tid är inte dåligt det.

På måndag då är det cortege och då har vi lovat att Filip ska följa med mormor & morfar om det är bra väder. Jag hade velat följa med men har Sofia i barnvagn och då är det bara bökigt.

Nu kommer lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!