Mammas 47 års dag i bilder!

Publicerat: 2011-09-06 / 10:40:58 | Kategori: Bilder

Tårtorna bakade jag själv, det tog två dagar, första dagen gör man tårtbotten och låter den kallna på kvällen samma dag gör man fyllningen och låter den sova över natten med all fyllning. Andra dagen dekorerar man tårtan så som man vill att den ska se ut. Den här gången gjorde jag det enkelt med grädde. Att tårtan får sova över natten med fyllningen gör dem jätte mjuka och saftiga, jätte gott!

Mamma blev överraskad hon trodde inte att jag skulle baka, herregud det är klart att jag bakar tårta till min lilla mamma på hennes födelsedag!

 

Mamma med Sebastian och Rebeca som är hennes syssterbarn och Filip i mitten som är barnbarnet då.

 

José, min moster, mamma och Filip.

Nu hjälps alla att blåsa ut alla dom 47 ljus, det var fakstiskt inte så lätt!

Hipp hipp hurra för mamma!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!