Små hjärtslag

Publicerat: 2011-11-01 / 12:22:32 | Kategori: Mitt mamma liv
Kan ni tänka er att vi kvinnor kan bära på ett liv. Ja, det har ni säkert tänkt flera gånger men jag menar, tänk er in i det verkliga som sker i en gravids livmoder. Det är halt fantastikt och läskigt på samma gång.

Idag har jag fått höra min lilla bebis hjärtslag och det låter som det ska, utan några problem, precis som ett litet tåg som rusar ivaäg, tuff tuff tuff tuff jätte snabbt.

Nu är jag i vecka 23 , tror jag. Det är svårt att hålla koll på veckorna, tiden går så fort.

Ja just det vi var även på ultraljud i början av oktober och det såg ut så här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!