Vart har min ungdomlighet tagit vägen?

Publicerat: 2011-05-10 / 08:35:24 | Kategori: Personligt

Idag vaknade vi allihopa väldigt pigga och mysigt glada.
Det känns som om det kan bli en bra dag idag, igår kändes det inte alls så här, jag hade ont i huvudet för att jag hade jobbat dubbelpass på söndagen, hela dagen igår låg jag och vila mig och jag fick dåligt samvete för att inte kunna ligga ute i solen. Idag ska jag ligga där under solen och bara jäsa med en Sagan om Isfolket bok.

Jag kommer ihåg när jag bodde i Skövde och kunde ligga med bikini i parken i hur många timmar som helst, jag kan erkänna det att jag trivs inte att göra så längre, det känns som om jag skulle avslöja något av mig själv. Konstigt egentligen? har jag gått och blivit blyg eller har det vuxit ifrån mig det där ungdomliga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!