Kärleken kan du inte undvika...

Publicerat: 2011-05-09 / 10:12:29 | Kategori: Jag tycker...

... så är det bara.
Jag tror att när man väl blir kär på riktigt alltså ingen förälskelse. Då man känner den där glädjen och den pirriga känslan som egentligen aldrig försvinner och vad man än gör så är man alltid glad.
Man tänker mycket på framtid och man skapar sig själv en trygg tillvaro tillsammans med den man älskar.
För i det stdiet har man då kommit på att det här är att älska då är man kär och då på riktigt.
Det går inte att komma ifrån den kärleken när den väl sitter i dit hjärta. Om man planerar att bli kär en vis tidpunkt i ens liv så kan jag lova att det inte kommer att ske, man kan på sätt och vis vara mer mottaglig men det är inte så mycket större chans att den "rätta" kommer i din väg.

Jag tycker inte man ska planera kärleken och man ska heller inte jaga efter den. Den kommer av sig sjävt det kan ta tid men när du väl känner av den så går det väldigt fort.


Det är vi en sommar på väg hem till gbg från viken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!