Inspirerande bröllops klänningar

Publicerat: 2011-05-02 / 22:34:37 | Kategori: Mitt livs anda

Jag blev inspirerad av Kates Middletons jätte fina bröllops klänning, jag älskar spets och det är något som jag önskar ha när jag gifter mig.
Jag klickade runt lite på olika sajter och jag hittade dessa jätte vackra bröllops klänningar som säkert kan inspirera dig också.


Många mode experter skriver att Kate middletons klänning är inspirerad av Grace Kellys klänning 1956. 
Ja likheter fanns det men Kates Middletons vinner mitt tycke.


Den här klänningen är för mycket för min smak men jag gillar att den har spets.

 
Den här klänningen får toppbetyg av mig, romantisk och en lite enklare variant.

 
Släpet på den här kläningen tycker jag är oslagbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!