Filips första klippning

Publicerat: 2011-05-12 / 13:13:19 | Kategori: Mitt familjeliv

Igår klippte gudmor Filips hår, min söta unge har inte sina lockar kvar.
Han var så duktig, jag trodde faktiskt att det skulle vara svårare men vi kunde hålla honom sysselsatt medans Gudmor Anna klippte håret. Filip hörde saxen många gånger och vände sig om för att se vad det var men då var gudmor så snabb att gömma saxen.
Han tyckte det var konstigt att det låg en massa hårtussar i hans stol och blev lite ledsen över att det hände något men inte kunde greppa vad det var.
Sen efteråt när han var klar kände han efter i nacken och det märktes att han tyckte det var konstigt.
Det var något som var borta.












Min bara min!
Tänk att jag fick ett så sött barn, det trodde jag aldrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!