...dom säger att sommaren är på väg...

Publicerat: 2011-05-07 / 10:58:59 | Kategori: Personligt
Här sitter jag på jobbet och har en liten stund över för bloggande. Jag har kört till det för mig jag har nämligen satt mig på dubbelpass imorgon och det känns inte viddare roligt när det påstås att det ska bli fint väder. Jag kan se nu att det verka stämma. Något roligt ska vi iaf göra med våra boende tycker jag, kanske ta en promenad till torget för att tag en glass. Jag mår bra nu efter mina sjukdomar men jag är nog inte helt frisk i mitt vänstra öra, det gör fortfarande ont, det har nog att göra med det ont i halsen som jag har haft. Det är Skit samma för att jag känner mig glad när det är soligt. Ut i solen nu med er och tyck synd om mig dom har valt att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!