Tack farmor och farfar ni är alltid lika snälla.

Publicerat: 2011-06-20 / 17:34:12 | Kategori: Personligt
Tack farmor och farfar för de fina presenterna, jag önskade mig länge en hårfön.

Jag fick presenter i helgen! Jag fyller 25 år i år nu vet ni det. Jag kan säga att jag inte alls känner mig som 25 år men jag undrar samtidigt hur det ska kännas?
När jag var liten trodde jag att jag skulle känna mig vuxen, kanske gammal men jag måste poengtera att då när jag var liten kanske jag hade en lite för stor ambitiös bild över vuxenlivet. Iaf nu blir jag 25 år och jag känner mig fortfarande som 21 kanske för att jag blev mamma väldigt fort, hmm vet ej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!