Shopping på Polarn O. Pyret och Desigual

Publicerat: 2011-06-20 / 17:51:44 | Kategori: Personligt
Jag var i stan idag och det var så Jäkla mycket REA! Jag har länge velat köpa en väska för att jag är så trött på min handväska som jaghar haft i sex år. Idag skulle jag inte ge upp på letandet efter den perfekta väskan, en väska som jag minst kan ha lika länge.

Då när jag gick på Desigual, efter att ha gått runt på alla väskaffärer i femman, inne vid kassan i desigual står denna fina söta väska. Jag blev så glad ni vet sådär, jag vill ha jag vill ha! Jag måste ha!
Haha flickigt men rolig känsla.

Jag gjorde fynd på Polarn O. Pyret också till min lille man!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!