Mors dag 2011

Publicerat: 2011-06-03 / 12:15:08 | Kategori: Personligt
På mors dag hade vi besök av farmor och farfar och det var jätte trevligt som vanligt.
Vi köpte ett presentkort till farmor och jag fick också en liten present, det trodde jag faktiskt inte. Filip var så söt när han kom det silvriga paketet.

Det som låg i det hade jag valt.


En liten vas där jag kan ha mina plock blommor!


En putte liten klocka som inte är större en vaselin burken!
Klockan har jag i toaletten väldigt bra för mig som gärna tar in boken
och kan sitta hur länge som hellst.


Bra mors dag presenter som inte är så dyra och stora.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!