Hisingen Runt

Publicerat: 2011-06-03 / 12:03:12 | Kategori: Bilder
Hisingen runt är en fyratimmarskryssning genom Göta älv och Nordre Älvs slingrande vattenvägar på Björköfjorden och avslutningsvis genom Göteborgs levande hamn. 
Den här resan gjorde vi samma dag som det var Götborgs varvet en underbar och fin dag hade vi och jag njöt så mycket jag kunde tillsammans med min älskling Roger. 

Hisingen Runt är absolut något jag rekomenderar ny förälskade par eller familjer.


Bild från strömma.se



vi sitter på bussen till lilla bommen där båten väntar på oss.


Det stora hjulet som vi göteborgare är så stolta över!
Jag har faktiskt aldrig åkt på den men det är något jag önskar göra den
här sommaren.



Ser ni molnen? stora visst!
Tanken är att ni ska se den stora fina båten, den står vid lilla bommen året runt och den så pampig, jag vet inte vad den heter men det är iaf ett hotell och restaurang.
Jag kanske ska boka det finaste rummet någon dag till mig och Roger.



Älvsborgsbron, uppe på den springer en massa massa människor en dag som
göteborgsvarvet som är 21 km.



Här på Eriksberg springer dom...



Båten Göteborg 3 som har åkt till kina och som har en fantastisk historia.



En del av göteborgs hamn.




Det var lite bilder från kryssningen Hisingen runt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!