Filips skolavslutning

Publicerat: 2011-06-03 / 12:54:10 | Kategori: Mitt familjeliv

I måndags hade dagis skolavslutning ovh det var det gulligaste som jag har sett. Vi var i Flunsåsparken, första gången för mig, det var fint det fanns en stor scen som förskolelärarna hade pyntat med ballonger.
Det kändes som fest när vi kom för att det var musik som kom ut från stora högtalare och det var mycket folk som tittade på oss. Barnen hade tränat på Mini röris  som var dansrörelser till musik som de uppträde tillsammans med oss föräldrar.

Det som var lite trist var att barnen blev blyga och nästan lite rädda eller osäkra för att det var så mycket folk så de flesta bebisar klängde på sina *mapor. Filip gjorde också det men efter en liten stund när jag bestämde att gå ut från folkmängden blev Filip intresserad och skulle gå in och dansa med de andra.

Här får ni se lite bilder.

 
Här står vi och väntar på att Mini röris ska dra igång, en så länge vill
Filip stå med sina kompisar och med sin favorit förskolelärare Ferida.



Vi förbereder inför den stora uppvisningen.



Efter uppvisningen ville springa på scenen och han var nyfiken på de andra.



När alla gått av scenen så är det Filips tur att skäla schowen genom att
springa runt scenen varv efter varv. Jag hänger efter som galen katta
med kamera för att få tag på mitt byte i det här fallet Filip.






Morfar och Filip.


Mormor och Filip.




Det var filips första skolavslutning, jag tycker det är underbart nu när jag själv är föräldrer och är med om detta med mitt barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!