25 år idag!

Publicerat: 2011-06-28 / 23:29:47 | Kategori: Personligt
Japp idag har jag fyllt år, 25 blev jag, känns bra!
Jag fick presenter det trodde jag inte att jag skulle få, dessutom hade mamma bjudit hem Yobi och Mirna, jag blev så glad när jag såg dem.
Självklart var Minerva, Casandra,Gary, lillebror Olle och Balder där. Alltid lika roligt och väldigt trevligt att se sina närmaste. Min mamma är så underbar som alltid bryr sig och bjuder på en massa gott. Hon gjorde min favorit tårta, torta de mil hojas, en tårta med en massa kola sås, mums.

Jag hade trevligt ikväll,  imorgon ska vi nog åka till fiskebäck för att jag antar att värmen håller i sig.



Av min älskling fick jag två orkidéer till och jag fick även två kompleterande
dricksglas till, jag hade fyra nu har sex, jag fick även nagellack.
Skit bra presenter!



Älskar de här vinglasen jag har gått och tänkt att jag ska köpa men så
idag fick jag dem i present. Hur kunde de veta att jag önskade mig de?!


Tack alla söta som var med mig ikväll.







Kommentarer
Elin | 2011-06-28 / 23:58:53 | http://ejjson.blogg.se/

grattis igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!