Ingen bok till mig men en Happy meal till Filip.

Publicerat: 2011-01-31 / 10:26:53 | Kategori: Mitt familjeliv

Jag har kommit till den tjugonde boken i Sagan om Isfolket och gissa vad! Jag har inte boken. Så igår gick jag, mamma och Roger, Filip med förstårs, till biblioteket i stan. För att jag tänkte att de säkerligen skulle finnas där men nä, dom hade fyra böcker från hela samlingen men inte bok 20, Korpens vingar.  Konstigt tyckte jag för att det är ju helt fantastiska böcker. Jag får då vänta till nästa vecka då vi åker till viken.

Efter att ha varit på biblioteket tänkte mamma och jag att vi skulle fika med Filip. Det var bara vi tre för att Roger mötte Mulle, de skulle hitta på något.
Men ingen riktig fika blev det, vi tog en paj var på MC donalds oh Filip fick sin första Happy Meal.
Vi tänkte att han kanske skulle gilla det, men nej det gillade han inte, glad var han över att få en liten korg med grejer i aif och leksaken den var rolig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!