Ny års bilder 2010

Publicerat: 2011-01-02 / 00:25:34 | Kategori: Bilder
Det var en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Att vänta in ett nytt år är alltid en stund att minas när man har ett fin stund med vänner och familj.


Jag, Filip och Yordana (Mirnas äldsta dotter)


Champangnen och jag! Ser ni mina ögonfransar =P
Det var lite roligta tt ha på sig dom men jobbigt att 
klistra fast dem.



Roger och jag, Roger ska alltid pussas jag tycker det
är lite pinsamt men härligt.


Fin Yobi! Yordana är så snäll och goo jag vill verkligen
att allting blir precis som hon önskar det här året.
Hon är en pärla :).


Mirna försöker pussa Filip.



Lite bus finns det alltid tid för.




Här förbereds det inför tolvslaget, Filip bråkade med
mormor om vindruvorna. Det var en utmaning att ha
allt det här framme.
Och Ja han var vaken vid tolvslaget! Han var trött
men han kände på sig att det var något på gång och
vägrade sova. Strax efter somnade Filip.


Mormor proppar i sig de tolv vindruvorna. Det är
stressigt ska jag säga man ska hinna äta 12 vindruvor
för varje sekund innan klockan slår tolv och då ska
samtidigt önska sig något nytt för det kommande året.
En liten tradition vi har. 

 
Här är vi alla, förutom Yobi som tar kortet.


Titta nu är han pussig igen! =p


Salud!


HÄR HÄNDER DET GREJER!

 

Det rockas för fullt till Rolling Stones - Start me Up, dom var bäst och det rockades helt galet bra! Jorge hade olles el-gitarr och Rogge fick en mikrofon att sjunga till, ja dom gjorde det galant dom var våra stjärnor för kvällen.


 

Dom var så roliga och vad duktiga dom var som höll hela låten ut. Vi hade så roligt, gud vad vi skrattade. 

Kommentarer
Elin | 2011-01-02 / 13:11:58 | http://ejjson.blogg.se/

ser ut som om ni hade en riktigt bra kväll! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!