Kräksjuka igen!?

Publicerat: 2011-01-28 / 12:53:00 | Kategori: Personligt

Dagis ringde mig imorse gissa varför! Jo, filip hade gjort en stor kräk pöl.
Japp, det var bara att tag på sig ytterkläder och skor och palla sig ut igen.

Varför känner man sig så besviken och arg? när jag ska tycka synd och älska min son som allra mest nu när han är sjuk. Suck. Det är jobbigt att han ska bli sjuk hela tiden. Jag blir så orolig och känner mig nästan lika sjuk själv.

Allt bara pyser ut ur mig och ingen lust till något har jag.

Är den stora frågan är - kommer vi att kunna åka till viken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!