Ingen viken resa den här gången.

Publicerat: 2011-01-28 / 17:40:55 | Kategori: Mitt familjeliv
Det blev ingen Viken resa idag, vi bestämde oss för att inte åka, tråkigt men så är det. Vi stannar hemma och tar det lugnt jag tror vi behöver det, Filip behöver det framförallt. Förresten så ska Filip vaccineras på måndag om han kan förstårs för att >om< han kräks och mår dåligt över helgen så hoppar vi över det också.

Jag har läst att barnen kan få starka biverkningar av de vaccinationerna mot mässling, påssjuka och röda hund och det är precis de vaccinerna Filip får på måndag.

Men nä han är en stark och fin pojke det blir nog bra, däremot gillar inte jag att han får sprutor. Jag skulle kunna ställa upp för alla de sprutor Filip behöver få, bara han slipper tycker jag.

Nu ligger dom alla tre på soffan och sover så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!