Ibland har jag ingen lust till något som idag.

Publicerat: 2011-01-24 / 11:36:31 | Kategori: Mitt familjeliv

Min natt har varit jobbig. Jag vaknade flera gånger av att Filip bara skriket och gråter, jag fattar inte varför han gör så!

Så fort han får nappen eller känner av mig blir han knäpp tyst och sover vidare. Själv är jag klarvakan och skräckslagen med värsta ruset i blodet.
Jobbigt värre är att jag inte kan slappna av efteråt det tar en liten stund innan jag kan sova igen och då precis innan jag slumrar in djupt så väcks jag av samma skrik och gråt igen. Jag tar honom till mig snabbt för att vi inte ska hinna vakna mer. Då ligger han där så gott och snuttar på nappen med armarna runt om min hals. Jätte mysigt men jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!