Ett roligt men onödigt köp!

Publicerat: 2011-01-27 / 21:38:43 | Kategori: Smått & gott min vardag

Man ska inte gå till Media Markt med pengar, iaf med pengar som man vet är menat till annt mycket viktigare.

Som vanligt så gillar jag att unna mig något gott eller onödigt när jag har slitit för de pengar jag får.

Idag gjorde jag ett roligt köp faktiskt, jag köpte en liten "Boozer" till min mobil!

Mycket rosa och mycket liten. Så söt så rund var den jag kunde inte låta bli att köpa den.

I samma stund jag såg den var jag förälskad och jag skulle ha den.

Roger tyckte jag var onödig som skulle gå köpa en sån men jag tänkte att det skulle vara nödvändigt till alla resor.

Med en Portable SoundBox får man bättre ljud och det är viktigt för att utan bra ljud så blir musiken bajs dålig, ni vet ju hur det låter när man spelar genom högtalar telefonen så låter det juh bajs.





Imorgon när vi åker till viken så ska jag spela musik genom min super söta SoundBox.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!