Argentina Vann över Sverige i Handboll

Publicerat: 2011-01-19 / 19:06:02 | Kategori: Smått & gott min vardag

Igår var vi tillsammans med 9044 personer på handbollsmatch mellan Argentina och Sverige. Det var roligt att se det live och att få vara i scandinavium. Lite bilder från matchen kommer här...

...man ser dock inte så bra hade inte med sysstemkameran :(



Sverige har precis gjort sitt tredje mål här på bilden.



Hehe Argentina vann! Vem trodde det  ? inte jag iaf.

Det var en stund där jag inte visste vem jag skulle heja på men sen till slutet ville jag att Sverige skulle vinna men så blev det inte så!







Kommentarer
Elin | 2011-01-20 / 01:42:40 | http://ejjson.blogg.se/

nej, vad kul! :) det är ju inget man går på varje dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!