veckan som kommer och veckan som varit

Publicerat: 2011-02-20 / 18:55:06 | Kategori: Personligt
Usch vad jag är trött, det tar verkligen att jobba två morgon på raken, två kvällar är inte lika jobbiga för att då kan det vara lugnare på jobbet men idag var det lite mer att göra, vet inte vad det var som gjorde det men ibland blir det bara så.

Svärföräldrarna var på besök väldigt roligt för Filip och Roger som slipper vara ensamma hemma då, men det är roligt och mycket härligt för mig med. Jag älskar mina svärföräldrar, jag älskar att de är just mina svärföräldrar och ja det är väl ok att dela med mig av dem till Elin och Maria.

Nu har dom åkt hem och nästa gång vi ses blir väl då Roger fyller år.

Jag hoppas på att det kan bli lite festligt då, skulle vara kul och på tiden, dessutom fyller Peter också år och när bröderna festar då är det fest som gäller =P I know.

Nu väntar en vecka med kvällspass och imorgon ska jag träffa min nya jobbcoach, spännande.

Anledningen till att jag inte blogga förra veckan var för att det var en lugn vecka med lilleman som var sjuk, han fick faslk krupp i måndags kvällen, inget roligt bara en massa himla oro i min kropp, ute kvällen på alla hjärtans dag blev inte av men vi hoppas på att igen den när vår älskling mår som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!