Soligt idag med! :)

Publicerat: 2011-02-03 / 13:15:10 | Kategori: Smått & gott min vardag

Hur har ni det? jag har det bra (utan huvudvärk bara några tecken på den), har precis gjort mig klar för att åka till jobbet men jag är lite tidig jag har lite kvar att göra innan jag sticker.
Jag funderade på att träna idag men det fanns inga pass på sportlife varken i lindholmen eller backaplans lokaler, typiskt när man verkligen vill.
Det är soligt ute, jag ska nog ta en lite längre promenad med smulan, hon är så gullig och lugn tjej hund jag älskar henne så.
Hon har tagit över Filips soffa, hehe,



Jag säger bara; passa på nu när kungen inte är här, alltså Filip.

Så här ser jag ut efter frissan igår, snyggt va! jag gillar det och Roger tyckte det var fint.


Igår och ....


Nu!


Ha det gott!




Kommentarer
Elin | 2011-02-03 / 14:43:16 | http://ejjson.blogg.se/

oj, vilken skillnad! men fint blev det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!