Jag har varit duktig idag.

Publicerat: 2011-02-22 / 14:57:47 | Kategori: Personligt
Det känns bra nu, förutom att huvudvärken inte har gått över än. Blää på den.
Idag vaknade jag och mådde riktigt illa, jag ville bara gråta och jag grät. Det är den här huvudvärken som aldrig går över när jag väl får den. Jag fattar inte, vad kan det vara  ?

Men idag gick jag till vårdcentralen och berättade om mitt problem och sköterskan sa att jag skulle kolla upp det mer grundligt med läkare. Jag ska tillbaka klockan fem och träffa läkare, det känns bra att jag har gjort det nu. Det var på tiden. Jag klappar mig på axeln för det.

Sedan var jag iväg till tandläkaren, japp, jag har beställt tid för tandläkarbesök och det blir av i april. Sisst jag var hos tandläkaren var 2005. Ett tag sen.

Jag var också på arbetsförmedlingen idag och jag skrev på det här ersättnings papper som ska till försäkringskassan för att jag ska få lite money genom dom. Skit bra! Cash inom 14 dagar sa dom. =P

Och nu precis har jag skickat iväg mitt cv och personligt brev till hexanova en tidning och till min jobbcoach som ska ge mig feed back.

Gött!
Det känns sött!


Snart ska jag hämta Fille, gud vad jag vill krama och pussa på honom.

Förresten, vi trodde han höll på att bli sjuk inatt, han hostade och hade det där pippiga ljudet när han andades, han var täppt men med lite välling och ventolin blev det bra och vi fick sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!