Imorgon väntar en spännande dag

Publicerat: 2011-02-07 / 23:13:10 | Kategori: Personligt
Nu börjar veckan på riktigt... idag har varit en bra dag jag har varit på arbetsförmedling för att ansöka om en jobbcoach, jag valsde Wynn Work AB som är bemaningsföretag, dom verkar bra och det kan finnas många möjligheter för mig hos dom.
Jag känner också att jag är riktigt taggad på att söka de jobb som finns på platsbanken, jag skulle ha gjort det idag men tyvärr han jag inte. Filip skulle hämtas 14 och då hinner man inte så mycket, som alla vet går morgonen så fort.

Jag tror iaf på att jag kommer att finna något jobb om inte så får jag utbilda mig mer, antingen inom Personal administration eller ta den långa vägen socionom linjen.

Men det här är idag och imorgon ska jag till bräcke, jag ska gå bredvid i en annan avdelning, det blir spännande.
På den avdelingen arbetar man med boenden på ett mycket närmare sätt, det blir mer ett terapi arbete än att vara tillhands hela tiden, som det är på min vanliga avdelning.

Efter imorgon är jag timvik på tre avdelningar och det känns bra men lite knepigt när alla ska ringa samtidigt för att det gör dom. Lyxigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!