Idag är det alla hjärtans dag visste ni det ? =P

Publicerat: 2011-02-14 / 14:51:34 | Kategori: Personligt

Jag träffade Ulrika idag, det var trevligt vi pratade så mycket om allting vi kunde komma på men mest om var vi är i livet just nu. Jag gillar Ulriksa jag gillar att prata med henne. Vi träffades i Folkuniversitet när vi pluggade matte och engelska B och vi har försökt att hålla kontakt och det kan jag väl säga att vi har lyckats med. Båda är upptagna men vi ska träffas igen. En riktig god vän är hon. Tyvärr blev det inga bilder på oss, ( jag måste köpa en liten digital kamera snart).

Men ikväll ska jag och Roger gå på restaurang det blir indiskt eller sydamerikanskt. Mycket mysigt och gott!

Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!