Härligt ljust ute idag.

Publicerat: 2011-02-02 / 10:14:03 | Kategori: Smått & gott min vardag
Det kändes verkligen skönt att vara ute idag på morgonen, vi skulle ha åkt med bussen till dagis men istället tog vi en promenad dit. Det var lagom kallt, inte ett måste att ha vantarna på, kändes som vår nästan med den ljusblåa himlen. Jag hoppas det håller i sig det är så trist med det gråa.
I alla fall jag gick förbi konditoriet som ligger runt hörnet innan den stora korsningen vid vågmästareplatsen och dom hade tulpaner vid sina fönster, jätte härligt, det är ett tecken på vår och ljusare tider. Om inte annat så blir man glad av se färgglada tulpaner, jag blev det iaf plus att det påminde mig om Filips dop.

Förresten, varje morgon när jag går till jobbet ungefär 5.30 så sitter bagaren precis vid fönstret, äter sin frukost och läser tidningen. Jag har sett honom många gånger nu och sist så satt han med en till bagare, han har fått en polare.

Jag ska fika där någon gång.

Japp, nu ska jag iväg för att klippa håret till axlarna och jag har färgat håret igen.




Kommentarer
Elin | 2011-02-02 / 11:20:20 | http://ejjson.blogg.se/

sv; och du som skulle passa skitbra i gult på sommaren! det skulle verkligen vara jättefint :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!