Jag har rött hår nu!

Publicerat: 2011-04-21 / 17:24:13 | Kategori: Personligt


Kommer ni ihåg att jag hade som mål att färga håret röd brunt till sommaren?
Jag har gjort det nu! Jag har rött håt för första gången, det är lite konstigt och jag tycker faktiskt det är lite fult men jag har inte vant mig än. Jag tycker juh annars att det är fint.

Det tog ett tag innan jag färgade det rött, jag var tvungen att färga håret ljust i flera omgångar innan för att jag skulle få rätt nyans på den röda färgen. Allt detta för att jag är svart hårig annars.


Här har jag håret väldigt ljust på bilden ser det faktiskt bra ut men i
verkligheten passade det mig inte alls.



Så här ser jag ut idag, lite rödare va! Ingen rättvis bild kanske.

Det kommer nog bli att jag får färga om och om igen för att hålla på den röda färgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!