Filip och Rebecca!

Publicerat: 2011-04-21 / 17:38:06 | Kategori: Bilder

Igår hälsade vi på min moster för att ge dem en påsk kram och ge Rebecca sitt påskägg men mest åkte jag dit för att Filip skulle få leka av sig lite. Han var nämligen var full av energi och jag var trött och lite febrig, helt enketl klarade jag inte av Filips energi.
Jag tänkte att det skulle göra gott för honom att leka med Rebecca en stund, dom gillar varandra jätte mycket och kommer bra överrens. Det är en bra ålders skillnad på dem, Filip är snart 2 år och Rebecca är 6 år.

Tillsammans är dom så fina =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!