Vilken upplevelse!

Publicerat: 2010-09-02 / 22:38:13 | Kategori: Mitt livs anda

Idag gjorde jag en sak som jag så länge velat göra. Jag var på ett "prova på" tillfälle hos kiriaka förenenigen som spelar trummor och andra instrumment. Deras rytmer är den härliga svängiga samba, reggae och alla de andra latinamerikanska rytmer som har och ger en fantastik energi.
Jag ville skrika och gråta allt på samma gång, jag tror detvar det bästa jag kunde ha gjort faktiskt. 
Dagarna räcker liksom inte till med annat än hemmet och Filip något jag är så glad över men det här ger mig så mycket energi och alla dessa härliga människor, det var verkligen kul idag på kiriaka. 
Jag ska prova på varje torsdag september ut, sen är det bara att betala årsavgift efter det ska jag öva så att jag kan få vara med på en uppvisning till våren. Det vore så coolt!

Ta en titt på deras hemsida vert ja! www.Kiriaka.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!