Små kusinerna hälsade på idag!

Publicerat: 2010-09-08 / 20:59:34 | Kategori: Mitt familjeliv

Vi har haft besök av mina små kusiner idag, små för att Rebecca är 5 år och Sebastian är 2 år, det var på tiden att hälsade på. Rebecca har varit hos oss två gånger och Sebastian en gång, helt otroligt vi bor ändå i samma stad!

Filip var jätte glad och gud vad de lekte, Sebastian tyckte det var lite jobbigt att Rebecca var mer omtänksam om Filip, jag tror lite svartsjuka känsla där. När jag och min moster såg på de tre små skrattade vi så mycket för att de var så gulliga ihop, alla tre hoppade och stojade omkring. Dom kom bra överrens det var roligt att se. Men moster var så rädd för att Sebastian skulle välta Filip men jag oroade mig inte, Filip är inte så stadig på benen än men mod har han allt och ger sig gör han inte i första taget. Så det var inte så lätt för Sebastian.

Jo förresten Filip kom inte undan förkylningen han blev sjuk natten till idag. Han har bara snuva som tur är vi får se hur det utvecklas. Men jag mår bättre iaf, konstigt va!

Imorgon och på fredag ska jag jobba tidigt på ett nytt jobb, jag ska hoppa in som vikarie på mammas jobb men jag ska inte vara i köket utan jag ska städa dagiset. Det blir bara 4 timmar plus fredagens 4 timmar då blir det 8 timmar. Filip stannar hos morfar i väntan på dagis, apropå dagis undra när vi får besked?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!