Allting fastnar på bild, Fotografi är det bästa som finns.

Publicerat: 2010-09-06 / 13:43:57 | Kategori: Bilder

Jag laddade ner en FxCamera till min mobil och nu har jag tagit bilder med två effekter som är helt gryma. Bilderna ser ut att vara äldre än vad dom är men jag gillar det, det ger bilderna en härlig känsla. Det svåra med kameran på mobilen är att den är väldigt dålig på att tag rörelsen i bilden. Det blir liksom suddigt och det irriterar ögat och med det blir bilderna värdelösa. Men dessa bilder blev bra.






Filip i sitt rum, här har den buse klätrat upp på sin stol och står och leker med gosse djuren vid förnstret. Han har blivit farlig nu när han kan gå själv.


Som vanligt ler Filip fint mot kameran, jag har faktiskt varit dålig på att tag foton på Filip. Jag såg det när jag kollade egenom bilderna i kameran då såg jag att det var en hel vecka utan bilder. Då blev jag ledsen och nu tar jag då och då. Det sker så mycket kring Filip så att jag inte hinner med.


Igår tog den här bilden, vi var hos mamma på kvällen. Jag tycker om den här bilden.
En efterrätt med choklad och pannacotta med hallon sylt på. Gott!





Mina älsklingar.

Jag kan inte förstå hur mycket kärlek vi människor har, så många gånger som jaghar förundrats över hur mycket jag älskar mina änglar. Ibland käns det som om jag blir mer och mer förälskad i Roger. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!