Sitter ensamn hemma och har färg i håret.

Publicerat: 2010-09-30 / 10:44:30 | Kategori: Mitt familjeliv

Jag har färgat håret ljusbrunt sitter farmför datorn med en turban i huvudet väntar på att tiden ska gå, frågan är om det kommer att synas på mitt mörka hår. Filip är på dagis nu han ska vara där fram till två, lång tid, men det känns faktiskt bra. Han grät en stund när jag gick men sen efter fem minuter hörde jag honom inte, jag stod a tamburen och lyssnade och då precis kom en mamma ut och då sa hon att han satt och lekte.
Då kunde jag gå, vilken lättnad det var. Igår när jag lämnade i tre timmar så var det inga problem då heller, han hade gråtit lite men sen hade det gått över. Jag tror att det går bra, hoppas att han mår bra och att han äter. Precis som många barn gillar inte Filip att äta han verkar kräsen ibland men falukorv och grytor går bra. Idag var det fisk på dagis och det gillar han inte, han lär sig tycka om det med tiden antagligen.

Den klumpen jag hade i magen förra veckan är borta nu, det känns lätt nu men det går upp och ner det där med.


Efter att jag torkat håret ska jag till stan jag ska köpa masker till mig och Roger. Jag tror det blir enkla masker har tyvärr inte råd med fina exklusiva masker. Hilda ska ha maskerad fest på lördag vi ser fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!