Kusligt månsken.

Publicerat: 2010-09-27 / 23:41:30 | Kategori: Mitt familjeliv
Jag var ute med smulan nyss vi tog den sista korta promenaden. Jag var helt ensam på gatan och det blåste genom tröjan, det var kallt. Jag gick bara runt huset men jag hann ändå bli lite rädd, månen var stor och rund och den hade ett starkt ljussken. Kusligt det blev, när jag rundade hörnet kom jag att tänka på allt dumt som händer i världen. Inte så långt härifrån har det försvunnit två människor. Tanken ger mig rysningar, det är alltid lika läskigt att gå ut med smulan så här sent och speciellt när det är tomt på gatorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!