Hoppas jag blir frisk till helgen.

Publicerat: 2010-09-07 / 13:09:11 | Kategori: Mitt familjeliv

Varför skulle jag vara så svag för den här kylan? Jag blir alltid sjuk, alltid har jag någon slags förkylning eller så har jag ont i huvudet men det har avtagit, jag har juh glasögonen på mig nu.

Idag är jag förkyld det rinner om min näsa hela tiden och jag måste gå och snyta mig jämt, det är så tråkigt och det tar på krafterna som tur är har Filip klarat sig. Här om natten sov han så dåligt att jag trodde att han skulle vakna förkyld men han slapp.  Jag tycker det är så synd om min lilla gubbe när han är sjuk jag känner mig så värdelös, jag kan inte hjälpa till med något förutom att dra en näsduk på hans näsa. Barn skulle inte få bli sjuka.

Det enda jag vill är att bli frisk till helgen. Vi åker till Stockholm för att träffa Rogers vänner, festa lite det ska bli kul jag ser framemot det men jag längtar nog mest efter att få gå på stan eller på dom mysiga kvarteren som gamla stan.

Den stora nyheten är att vi faktiskt lämnar Filip hos mormor och morfar. Det var inte lätt för mig att bestämma det. Men tanken om att det blir en sju timmars lång resa gör att jag måste lämna Filip hemma hos mamma och pappa. Han kommer inte palla resan helt enkelt. Roger säger att han har det bäst hos mormor och morfar och det är sant. Men nästa gång då han är lite större får han åka med oss.

Jag hoppas nu att jag kan sova i lugn och ro och kan slappna av, ja visst är jag nojig, Jag har blivit en hönsmamma som min kusin sa till mig en gång. Taskigt av henne men jag förstår vad hon mena, och vi behöver mer tid för oss själva. Nu ska vi åka för att ha roligt det förtjänar vi båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!