Håller tummarna för en god sömn.

Publicerat: 2010-09-27 / 23:55:01 | Kategori: Mitt familjeliv
Nu ska jag gå och lägga mig. Roger har hunnit före men det är bra för att då kan han värma upp sängen, hehe.
Imorgon väntar en rolig dag, tror jag, om inte Filip blir ännu mer sjuk. Min gullunge är sjuk igen, samma symptom som sist, hosta, massa snor, slem, lite feber och bara gnällig. Trött är han också.

Imorse var vi på vårdcentralen jag ville att dom skulle lyssna på hans andning det lät inte alls bra som tur var hade dom någon inhalator grej med någon vätska som blev till ånga som han skulle andas in. Roger tyckte det blev bättre men jag var lite skeptisk, Filip tyckte inte alls om den han var rädd för den tror jag, plus att vi inte hade sovit så mycket. Inatt håller vi tummarna för god sömn.

Det roliga imorgon är väl att jag ska träffa Madde på kvällen, vi ska gå på max-factor träff, dom har några erbjudanden som skulle vara kul att se. Jag kanske kan köpa en guldig ögonskugga, vi får se vad det blir.

Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!