Mycket på en gång.

Publicerat: 2010-10-22 / 10:08:15 | Kategori: Mitt familjeliv
Jag har inte hunnit skriva så mycket nu på det senaste. Jag har nämligen fullt upp med plugget, jag har börjat på folkuniversitet för att läsa upp engelska och matte. Det är ganska mycket för att jag måste få G på matten innan december, det värsta är att jag är väldigt långsam på att få in matten och det gör inte saken lättare. Plus att Filip har blivit sjuk igen. Han har den här astma/ slem sjukan igen med feber och hosta då och då.
Det är en ganska jobbig tid just nu, jag vill göra så mycket fast hinner inte med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!