Vet ni vad kakao luktar?

Publicerat: 2010-11-16 / 15:24:12 | Kategori: Smått & gott min vardag

Sen i söndags har varit sugen på att äta kladdkaka och idag gör jag min egen. Det är härligt när man får lust att göra något som man tycker om, jag älskar att baka speciellt när jag bakar något jag verkligen tycker om.

Så idag gör jag min egen kladdkaka. Ni vet juh att en av kladdkaka ingredienser är kakao. Jag fick en massa kakao på händerna när jag skulle vispa ner den i smeten. Men sen efter en stund kände jag en lukt och jag kunde inte fatta vad det var. Jag hade satt mig framför datorn och hade glömt tvätta händerna insåg jag då luktade jag där jag hade kakao pulver då kände jag lukten av fotsvett. Bläää.

Jag var tvungen att lukta tre gånger jag kunde inte tro att det var kakaon en det var det.
Japp! kakao luktar fotsvett, så att ni vet.


Kommentarer
Elin | 2010-11-16 / 17:18:26 | http://ejjson.blogg.se/

haha så sjukt! det trodde jag aldrig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!