vad händer till helgen..

Publicerat: 2010-11-11 / 22:13:41 | Kategori: Mitt familjeliv
(Det gick inte bra på matte provet :( jag har inte pluggat tillräckligt, jag måste göra bättre ifrån mig. Nu måste jag också börja med engelskan. Jag ska skriva två bokrecensioner och ha lämnat in dom tills vecka 50. Mitt lilla problem är att jag inte vet vilka böcker jag ska recensera. )

...Till helgen kommer farmor och farfar, det ska bli skoj, hoppas vi kan hitta på något att göra förra gången var vi i slottskogen. Jag hade en idé men Roger nappade inte frågan är var farmor och farfar tyckte om den. Dom öppnar jul på liseberg imorgon och det kan juh vara mysigt att gå dit och med Filip också. Han kan nog uppskatta något tror jag. Vi får se.

En annan sak som händer till helgen är att Kiriaka har helgträning men tyvärr har jag sagt att jag inte ska med för att jag trodde jag hade nationellt prov på måndag. Det blev ändrade planer nu kan jag gå men det är nog försent att säga till, jag kanske åker en stund på lördag kväll.

Imorgon är det en vanlig fredag :) det var länge sen. Vi är alla friska i familjen förutom att jag mådde dåligt igår, fakstiskt jätte dåligt jag ville kräkas och hade onte i huvudet och var alldelse likblek men nu mår jag bättre.
Filip har gått på dagis hela veckan och det har blivit lättare att lämna honom, han är inte lika ledsen längre och idag när jag lämnade grät han inte äns. Det kändes fint och jag hoppas att det fortsätter så.

Kommentarer
Abelhelene | 2011-09-21 / 14:29:11 | http://abelhelene.blogpaint.com

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!