En pojke slog Filip på dagis!

Publicerat: 2010-11-25 / 11:54:22 | Kategori: Mitt mamma liv

Jag vet inte vart jag ska börja, jag har så många frågor i mitt huvud. För några dagar sen när jag hämtade Filip på dagis hade han fått en bula och skrapsår på pannan. Förskolefröken sa att Filip och till barn hade krokat ihop. Jag tänkte att det inte var så farligt och jag sa även att ..."det är väl sånt som händer". Barn leker och råkar slå sig men tänkte inte mer på det, jag tyckte så synd om min älskling och jag såg att han hade varit ledsen.

Idag när jag lämnade Filip såg jag en händelse som chokerade mig.  En större pojke satte sig brutalt och tryckte på en annan liten kille mot golvet. Den minsta pojken grät och var ledsen men han hade inte gjort något mot den större. Förskolefröken såg det och blev frustrerad och drog bort pojken. Genast var han på igen.
Jag såg hela händelsen och jag var ganska chokad men det var faktiskt inte första gången jag hade sett detta. Den pojken slår och rivs utan anledning och har varit på de flesta och har även varit på Filip tidigare.

Då i den stunden så berättade förskolefröken att det var den pojken som hade gjort bulan på Filip.
Jag blev så arg men samtidigt kunde jag ingeting säga för att hon var upptagen med barnen. Jag gick därifrån bekymrad och orolig, jag känner på att det kommer att upprepas. 

Jag är tvungen att ta ett samtal med förskolan. Men hur kommer detta att hanteras av förskolan? Jag hoppas på det bästa.


Kommentarer
Mikaela - Från 14 år och gravid till 15 år och morsa | 2010-11-28 / 15:42:44 | http://www.micahs.se

sv: nej bilden är från google :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!